Rok 2010

17.10.2010 22:43

Vyhodnocení PJ 2010

17.10.2010

Vážení a milí kamarádi.

Příprava vyhodnocení byla letos trošku složitější, protože mělo proběhnout včetně oslavy Mirkových narozenin v širším kruhu včetně našich drahých, pěknějších, lepších a zodpovědnějších poloviček. Z důvodu smutných událostí nakonec proběhne vyhodnocení ve stejné sestavě jako PJ2010.

 

Sraz v podvečer u Jiříka. Já přijedu až v  noci, mám ještě v pátek večer půlkolonu (tedy dcera, ale slíbil jsem, že tam budu).

Vezměte si plavky, můžeme zajet do Laa na bazén.

Další informace v sms.

 

Cituji Janu Šandalku:

Ahoj, z vážných rodinných důvodů rušíme oslavu narozenin. Místo oslavy zůstává vyhodnocení pánské jízdy v ternínu 22. - 24. 10. 2010.
Chlapi se už domluví prostřednictvím webu. Kdyby náhodou někdo věděl, že nepojede, dejte vědět co nejdříve Lumírovi, ať se neblokuje termín u Famfrly. Jinak se počítá s tím, že všichni účastníci pánské jízdy se v tomto termínu sejdou a poklábosí.
Pro Jirku Famfrlu: Omlouvám se, počet se snížil na polovinu, snad příště. Jana a Mirek

 

FOTKY ze Svaté Heleny a okolí

02.09.2010

Do galerie fotek přispěl Jaryn, zejména jsou vidět důkazy o pohostinnosti Kosmina-viz snímky z oběda u Kosmina.

 

 

28.08.2010

A hádejte, co se stalo dnes? Ćučím na mobil a tam zpráva od Mirka :

"Ahoj synek,hecnul jsem se a hodil jsem na moje rajce-veverkovec komplet fotokroniku.Mirek."

Tady máte Mirkovy fotky.

 

 

 

Také se ozval Jaryn a poslal mi cd s fotkama. Hned jak je dostanu, přidám je tady.

 

24.08.2010

Co se mi dneska stalo?  Zazvonil mi mobil a čučím na displej- volá Kosmin Drumaru – rybář a celník, který nás vezl na ostrov. Tož mi to nedalo a poslal jsem nějaké fotky na web. Jo, holt člověka  musí někdy někdo nakopat, aby pohnul klávesnicí.

Takže tady máte fotky od Pavla Junkera

 

 A tady jsem si dovolil pár švestiček ze své zahrádky

 

 

Prosím Mirka a Georga, aby mi poslali nějaké fotky, hlavně ze žranice u Kosmina, to bych rád prezentoval.